Noteikumi un nosacījumi
Šie noteikumi un nosacījumi attiecas uz visiem pasūtījumiem, kas veikti, izmantojot skatepro.lv
Piegāde
Mēs piedāvājam piegādi ar: GLS
Piegādes laiks ir atkarīgs no izvēlētā piegādes veida un produktu pieejamības. Paredzamais piegādes laiks tiks parādīts, kad izvēlēsieties piegādes iespēju.
Ja piegādes laikā prece ir bojāta, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk: email@skatepro.lv. Lūdzu, pievienojiet dažus attēlus, kuros skaidri redzami bojājumi.
Maksājumi
Jūs varat maksāt ar:
- ApplePay
- Google Pay
- Kredītkarte/debetkarte
- PayPal
Summa tiks atskaitīta no jūsu kartes, kad pasūtījums tiks nosūtīts. Ja izmantojat debetkarti, summa tiks rezervēta jūsu kontā saskaņā ar jūsu kartei piemērojamiem noteikumiem, līdz mēs pieņemsim vai noraidīsim maksājumu.
Ja izvēlaties maksājumu metodi, kas piedāvā atlikto maksājumu vai maksājumu pa daļām, nauda tiks ieturēta saskaņā ar izvēlētās maksājumu metodes piemērojamiem noteikumiem.
Informācija par maksājumu metodēm
Atteikuma tiesības
Saskaņā ar Eiropas patērētāju tiesību aizsardzības tiesību aktiem klientiem ir tiesības 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas atteikties no pirkuma līguma jebkura norādītā iemesla dēļ. Pēc tam jums ir vēl 14 dienas, lai atdotu preces atpakaļ.
SkatePro piedāvā iespēju atgriezt preces līdz pat 365 dienām pēc to saņemšanas.
Atgriezto preču stāvoklis
Jums kā klientam ir tiesības pārbaudīt preci tāpat kā fiziskā veikalā, neietekmējot savas tiesības atcelt pirkumu. Jūs būsiet atbildīgs par jebkādu preces vērtības samazinājumu, kas radies pārbaudes dēļ, un jums nav atļauts izmantot preci ārpus telpām.
Jums prece ir jānosūta atpakaļ tās oriģinālajā iepakojumā. Iepakojumu drīkst atvērt, bet nedrīkst iznīcināt. Ja iepakojuma trūkst vai tas ir bojāts, tas var radīt vērtības samazināšanos, par ko jūs būsiet atbildīgs.
Atgriežot preci, tai jābūt droši iesaiņotai. Jūs esat atbildīgs par iepakojuma/preču stāvokli līdz brīdim, kad mēs to saņemam. Iesakām saglabāt pasta kvīti un izsekošanas numuru.
Izņēmumi attiecībā uz atteikuma tiesībām
Veicot pirkumu, atteikuma tiesības nav paredzētas:
- Pēc pasūtījuma izgatavotus produktus, piemēram, slēpes ar uzstādītām siksnām vai pēc pasūtījuma izgatavotus skrejriteņus, skeitborda un BMX velosipēdus.
- tādus pakalpojumus kā skrejriteņu montāža vai slidu asināšana.
Kā izmantot atteikuma tiesības
Preces var atdot atpakaļ šādos veidos:
- Izmantojot mūsu tiešsaistes atgriešanas sistēmu (ieteicams)
- izmantot standarta atgriešanas veidlapu, kas atrodas šīs lapas apakšā.
- Apmeklējiet mūsu veikalu
Mēs iesakām izmantot mūsu tiešsaistes atgriešanas sistēmu, jo tas ir vienkāršākais veids. Šeit jums ir iespēja izmantot mūsu atgriešanas piegādes pakalpojumu.
Neatkarīgi no atgriešanas nosūtīšanas metodes, jūsu pienākums ir nodrošināt, lai prece tiktu nosūtīta atpakaļ mums tādā pašā stāvoklī, kādā to saņēmāt.
Atgriešanas adrese: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup, DK-8382 Hinnerup.
Sūtījums jānosūta tieši uz šo adresi. Pakas, kas nogādātas paku veikalos, netiks saņemtas.
Atgriešanas izmaksas
Ja jūs atsakāties no pirkuma, jūs esat atbildīgs par atpakaļnosūtīšanas izmaksām.
Kompensācijas
Mēs atmaksāsim naudu par pirkumu, izmantojot to pašu maksājumu veidu, ko izmantojāt, veicot pasūtījumu, ja vien mēs neesam īpaši vienojušies par ko citu.
Ja maksājāt ar dāvanu karti, summa tiks ieskaitīta jūsu SkatePro kontā turpmākajiem pirkumiem. Ja daļu pasūtījuma apmaksājāt ar dāvanu karti, ar dāvanu karti apmaksātā daļa tiks atgriezta jūsu SkatePro kontā. Pārējā summa tiks atgriezta uz maksājumu metodi, ko izmantojāt, maksājot par pasūtījumu.
Atmaksu mēs izsniegsim 14 dienu laikā pēc tam, kad būsim saņēmuši atgrieztās preces vai pierādījumu, ka preces ir nosūtītas. Mēs varam aizturēt maksājumu līdz brīdim, kad būsim saņēmuši atpakaļ nosūtītās preces vai kad būsiet iesniedzis pierādījumu, ka preces ir nosūtītas atpakaļ. Tas ir atkarīgs no tā, kas notiek vispirms.
Ja jūs nožēlojat savu pirkumu, jums par to jāpaziņo mums 14 dienu laikā un vēl 14 dienu laikā preces ir jānosūta atpakaļ, lai saņemtu pilnu naudas summu, ieskaitot piegādes izmaksas. Tomēr ir spēkā šādi izņēmumi:
- Mēs atmaksāsim tikai tās piegādes izmaksas, kas atbilst lētākajam piegādes veidam. Papildu piegādes izmaksas, kas radušās, izvēloties citu piegādes veidu, netiks atmaksātas.
- Mēs neatmaksāsim piegādes izmaksas gadījumos, ja esat pasūtījis vairākus produktus un nožēlojat tikai daļu no pirkuma.
Pretenzijas
Ja vēlaties pretenziju par preci, iesakām sazināties ar SkatePro pirms preces atgriešanas - daudzos gadījumos mēs spēsim rast risinājumu, kā preci nesūtīt mums atpakaļ.
Ja atklājat bojājumus produktam, kas, šķiet, radušies pārvadāšanas laikā, lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk, jo kravu pārvadājumu uzņēmumi parasti piedāvā tikai 5 dienu garantiju. Neaizmirstiet pievienot fotogrāfijas, kurās skaidri redzami gan iepakojuma, gan preces bojājumi.
Kas ir pamatota pretenzija?
Jums ir tiesības pieprasīt kompensāciju gadījumos, kad esat saņēmis sabojātu vai bojātu preci. Jūs varat pieprasīt atmaksāt naudu, ja precei ir materiāla vai ražošanas defekts vai ja esat bijis nepareizi informēts par preci.
Pretenzijas, kas tiks noraidītas, cita starpā ir šādas:
- bojājumi, kas radušies normāla nolietojuma dēļ
- bojājumi, kas radušies nepareizas vai neatbilstošas produkta lietošanas rezultātā.
- bojājumi, kas radušies ražotāja neparedzētu izmaiņu rezultātā.
- bojājumi, kas radušies, ja ražojums nav uzturēts saskaņā ar ražotāja lietošanas pamācību.
SkatePro nesniedz neatkarīgu garantiju. Sūdzības, uz kurām attiecas ražotāja sniegtā garantija, var iesniegt tikai ražotājam, kas ir sniedzis garantiju.
Termiņi
Jums ir tiesības iesniegt sūdzību par preces defektiem 24 mēnešus pēc preces saņemšanas. Ja atklājat defektu, jums saprātīgā laikā jāsazinās ar mums. Ja sazināties ar mums 2 mēnešu laikā pēc defekta atklāšanas, jūsu sūdzība ir savlaicīga, ja vien tā ir iesniegta 24 mēnešu laikā.
Kā iesniegt sūdzību
Mums ir jāpārbauda izstrādājums, lai novērtētu, vai pretenzija ir pamatota.
Iesakām sākt, sazinoties ar mums pa e-pastu email@skatepro.lv. Lūdzu, pievienojiet attēlus un detalizētu problēmas aprakstu, kurā arī paskaidrojiet, kā problēma radusies.
Ja pretenzija tiek apstiprināta, mēs varam izlemt preci salabot vai nomainīt. Dažos gadījumos mēs piedāvāsim samazināt cenu vai atmaksāsim pilnu produkta cenu.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka
- Mēs sedzam piegādes izmaksas tikai tad, ja pretenzija tiek apstiprināta.
- Ja atgriešanu organizējat paši, lūdzam saglabāt izsekošanas numuru un kvīti. Mēs segsim tikai summu, kas atbilst lētākajam piegādes veidam.
Ja mums ir nepieciešams pārbaudīt preci, lūdzu, sūtiet to uz šādu adresi: SkatePro ApS, Omega 6, DK-8382 Hinnerup.
Dāvanu kartes
Dāvanu kartes ir derīgas 3 gadus pēc to izdošanas. Jebkurš neizmantotais atlikums tiks pievienots jūsu SkatePro kredītam turpmākai izmantošanai. Neizmantoto atlikumu var pieprasīt līdz 1 gadam pēc derīguma termiņa beigām.
Sūdzības
Ja vēlaties iesniegt sūdzību par savu pirkumu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu email@skatepro.lv vai +44 33 00270202
Ja nevarat rast risinājumu ar mums, varat nosūtīt sūdzību Eiropas Komisijas tiešsaistes strīdu izšķiršanasportālam (tiešsaistes sūdzību portāls), ja dzīvojat kādā ES valstī, kas nav Dānija.
Sazinieties ar mums
Ja jums ir kādi jautājumi par mūsu noteikumiem un nosacījumiem vai ja jums ir kādi citi jautājumi par SkatePro, lūdzu, sazinieties ar mums:
SkatePro
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Denmark
email@skatepro.lv
+44 33 00270202
Danish Tax-ID: DK28853866
We are no longer registered for VAT in Latvija, but are instead declaring and paying VAT through the OSS scheme in Dānija. You can find more information about this on the EU website. You can find information about our company registry here: CVR
Pielikums: Atteikuma veidlapa: Standarta atteikuma veidlapa
Šī veidlapa ir jāaizpilda un jānosūta atpakaļ tikai tad, ja izmantojat atteikuma tiesības. To var nosūtīt pa e-pastu vai pievienot iepakojumā, kad atgriežat preces.
"SkatePro ApS
Es vēlos izmantot atteikuma tiesības saistībā ar manu pirkuma līgumu par turpmāk minēto produktu pasūtīšanu (ierakstīt datumu) / saņemšanu (ierakstīt datumu): (ierakstiet produkta nosaukumu). Ar cieņu (ierakstiet klienta vārdu, uzvārdu, adresi, pasūtījuma numuru, parakstu, datumu)".