Skūtera riteņu iegāde
Katra riteņa darbībai ir nepieciešami 2x gultņi un 1x starplika.
Riteņi ir izgatavoti no dažādiem materiāliem, izmēriem, cietības, profiliem un dažādiem serdeņiem.
Ilustrācijā ir norādīts, kas ir kas.
Serdeņi
- Cietā serde. Masīvs kodols maksimālai izturībai.
- Spārnveida kodols. Kodols ar caurumiem un izgriezumiem. Ritenis ir viegls, bet arī vājāks!
- Doba serdeņa. Dobi iekšpusē, lai nodrošinātu vieglu svaru, vienlaikus saglabājot izturību. (Nav tik izturīgs kā ritenis ar cietu serdi)
- Plastmasas serde, nav attēlā. Plastmasas serdeņi nav ilgi kalpoši un ir nedaudz elastīgi.
- Medus kārtas kodols, nav attēlā. Tāds pats princips kā dobajam kodlam, bet, pateicoties perforētiem caurumiem, tas ir vēl vieglāks.
Profili
- Plakanais profils (plakans profils, kas nodrošina gumijas izturību un maksimālu saķeri).
- šaurs profils (šaurs profils nodrošina ātrumu)
Cietība
- Durometra skala ir no 0 līdz 100a, kur 100a ir viscietākā. Lielākā daļa skrejriteņu riteņu ir 85a.
- Cietie riteņi kalpo ilgāk, tie ir slidenāki, bet arī ātrāki!
- Mīkstie riteņi nodilst ātrāk, bet tiem ir laba saķere, tie lieliski piemēroti parkiem un lietošanai telpās.
- Ne visi ražotāji informē par riteņu cietību, tad to vienkārši izmēģiniet.
Gultņu montāža ritenī
- Ritenī uzstādīt gultņus var būt sarežģīti, šeit mēs esam izveidojuši video pamācību par gultņu montāžu skrejriteņa ritenī ar metāla serdi.
Padomi
- Vienmēr uzstādiet gultņus tā, lai tie būtu 100 % saskaņoti ar centru, pretējā gadījumā tiks bojāti gan gultņi, gan riteņa centrs.
- Ja uzstādīšanas laikā ritenis vai gultņi tiks sisti ar āmuru, zaudēsiet garantiju un tiesības pieprasīt preci.
- Daži riteņi ar plakanu profilu nederēs priekšējām dakšām ar smailu profilu.
- Vienmēr nomainiet riteņus, kad tie ir nolietojušies, savas drošības labad, kā arī tāpēc, lai nesabojātu Flex spārnu bremzes!
Pretenzija vai nolietojums?
Riteņi, kas tiek ražoti triku veikšanai, bieži tiek pakļauti ārkārtējam spiedienam, tāpēc tiem, tāpat kā visiem pārējiem riteņiem, ir ierobežota izturība.
Katru reizi, kad praktizējat rotējošus trikus, piemēram, tail whip vai 360, jūs piezemējaties uz sāniem, kas ir smagi riteņiem. Ja tas atkārtojas daudzas reizes, riteņa materiāls var salūzt vai tā daļas var tikt noplēstas.
Tātad, kā izlemt, vai tas var tikt uzskatīts par pretenziju lietu, vai arī tas ir salūzis lietošanas dēļ?
Plakani plankumi
Ja motorolleris tiek bremzēts ļoti spēcīgi un bremzes tiek bloķētas tā, ka ritenis tiek piespiests pie asfalta, braukšanas laikā bloķējot aizmugurējo riteni, var izveidoties tā sauktie "plakanie plankumi". Plakanā vieta riteņa līkumā veido taisnu līniju un padara braukšanu nelīdzenu.
"Plakanā vieta" nav ražošanas kļūda, un uz to neattiecas standarta garantija. "Plakanas vietas" iemesls ir (nepareiza) skrejriteņa lietošana, jo neviens ritenis nav cietāks par asfaltu.
Dehub
Zemāk redzams divu riteņu attēls. Kreisais ritenis, kas ir samērā jauns, uzrādot mazāk nekā 30% nodilumu, un pilnīgi jauns ritenis (labais ritenis).
Ja ritenis izskatās samērā jauns un tā nodilums ir mazāks par 30 %, bet uretāns ir skaidri atdalījies no rumbas, tad, iespējams, ir ražošanas kļūda, kā parādīts attēlā zemāk:
Ja ritenis ir nodilis vairāk nekā 40 % un uretāns ir atdalīts vai salauzts, bet joprojām ir piestiprināts pie rumbas, tad bieži vien tā nav ražošanas kļūda.
Ja domājat, ka jūsu precei ir ražošanas kļūda, iepazīstieties ar mūsu pretenziju ceļvedi, lai uzzinātu, kāda informācija mums jānosūta, lai sāktu pretenziju.
Atgriezties atpakaļ uz pasūtījuma triku skrejriteņa montāža
Atgriezties šeit: Kaskadieru triku skūteru skaidrojums.