Prasība uz riteņiem?
Diemžēl neviens ritenis nevar izturēt visu. Riteņi, kas tiek ražoti triku veikšanai, bieži tiek pakļauti ārkārtējam spiedienam, un tāpēc tiem, tāpat kā visiem citiem riteņiem, ir ierobežota izturība.
Katru reizi, kad praktizējat rotācijas trikus, piemēram, "tail whip" vai 360, jūs piezemējaties uz sāniem, un tas ir smagi riteņiem. Ja tas atkārtojas daudzas reizes, riteņa materiāls var salūzt vai tā daļas var tikt noplēstas.
Tātad, kā izlemt, vai tas var tikt uzskatīts par pretenziju lietu, vai arī tas ir salūzis lietošanas dēļ?
Šeit redzams jauna riteņa attēls (labais ritenis) un ritenis, kas ir samērā jauns un kura nolietojums ir mazāks par 30 % (kreisais ritenis).
Ja ritenis izskatās samērā jauns un tā nolietojums ir mazāks par 30 % (kā aprakstīts iepriekš), bet uretāns ir skaidri atdalījies no rumbas, tad, iespējams, ir ražošanas kļūda (skatīt attēlu).
Ja ritenis ir nodilis vairāk nekā 40 % un uretāns ir noplēsts vai salauzts, bet joprojām ir piestiprināts pie rumbas, tas liecina, ka ražošanas kļūda nav pieļauta (skatīt attēlu).
Ja skrejriteni bremzējat ļoti spēcīgi, tad aizmugurējais ritenis var bloķēties, radot tā sauktos "plakanos plankumus". Plakanā vieta riteņa līkumā rada taisnu līniju un padara braukšanu nelīdzenu. "Plakanā vieta" nav ražošanas kļūda un netiek vērtēta kā pretenzija. "Plakanas vietas" rašanās iemesls ir (nepareiza) motorollera lietošana.